Kamelsafari!!!!!

 
Äntligen fick jag rida kamel(eller dromedar om man ska vara exakt), som jag har längtat! Det var så himla kul, kameler är nog mitt nya favoritdjur. Väldigt stora, men ändå så söta och lugna. Och konstiga på något vis, märklig kropp liksom. Tyckte dock lite synd om dom också, vet inte om de har det så bra så där egentligen? Det var väldigt många som trängdes i samma hägn och massa turister varje dag som de ska bära på...
 
Men det var kul att träffa de gosiga ökenvarelserna och jag är nöjd! Efter det lilla safarit gick vi ner till stranden, badade lite och njöt av att det var molnigt och behaglig temperatur. Sedan ett par timmar tillbaka har vi parkerat oss i soffan och här tänker jag stanna resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Häftigt! Det vill Adam också testa, som han tjatar varje gång vi går förbi där :p

Svar: åh ni måste göra det! han kommer älska det :)
lells

2013-04-21 @ 23:02:28
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: snie.blogg.se

härligt=)

2013-04-27 @ 16:22:18
URL: http://snie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0