Saker jag ser fram emot

  • Fika med Ebba imorgon
  • Pride-festival i helgen
  • Kanarisk folkfest nästa helg
  • Åka till Norge och träffa mamma om typ en månad (kan gråta av lycka redan nu!!)
  • Köra och åka bil med mamma till Vimmerby
  • Träffa pappa, bror, bästisar och övrigt folk
  • Svensk sommar
  • Fest den 15 juni där jag kommer få träffa nästan alla kompisar som jag gillar mest och har saknat i ett halvår
  • Midsommar ute i skogen
  • Bråvallafestivalen
  • Åka till Eslöv
  • Åka tillbaka hit och få besök av mamma två dagar senare
  • Få besök av Julia och Henri
  • Förhoppningsvis få besök av andra bästisar
  • När högsäsongen börjar i oktober och jag ska tjäna fett med pengar
Eh ja. Det händer många roliga saker det närmsta halvåret och jag älskar att ha saker att se fram emot. Det är nästan lika underbart som att vara mitt i händelserna. Som att vara hungrig typ och veta att man ska äta något asgott. Då njuter jag nästan lika mycket innan jag äter, som under tiden jag äter. Nu ser jag till exempel fram emot att äta frukost imorgon bitti...
 
Jöbbe.. Som jag inte alls är lika på trött den här veckan :))))))))))))))))))))
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som att resten av året kommer bli toppen för dig hörrö :) Hur länge kommer du befinna dig i Sverige??

Vilket nummer har ni på ert lilla kryp in på playmar?? Vi bodde i 2251.

Ha det bra!

Svar: ja det verkar så :) ska vara hemma en månad ungefär, ska bli skönt faktiskt. 2216! vad gör du nu för tiden då?
lells

2013-04-29 @ 23:16:55
URL: http://sofiareserrunt.blogg.se
Postat av: sofia

okej! Ja men det kan jag förstå, träffa lite folk och så:)
jaha, okej!! :)

Jag är på mallorca sedan 1 månad tillbaka, jobbar som children's entertainer så leker, pysslar och har minidisco med barn och allt :) Skitkul och trivs så himla bra :D

2013-04-30 @ 08:50:49
URL: http://sofiareserrunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0