Nära-döden-kyckling och vad-som-finns-sallad


Igår kväll lyxade vi till det ordentligt med krämostfylld och baconlindad kyckling och råstekt potatis till middag. Svingott (eller fågelgott kanske, hahaaaaa), fattar ni väl?! Det dumma var bara att jag var vrålhungrig klockan fem och då skulle vi handla och sedan laga denna mat, som ju inte tar en kvart direkt. Klockan halv tio var det klart och jag hade inte överlevt en minut till. Värd nära döden-upplevelse alltså.

Idag har det också varit så där megavarmt och då är jag typ bara sugen på att äta sallad och inget annat. Så till lunch slängde jag ihop en vad-som-finns-i-kylskåpet-sallad som fick innehålla lite allt möjligt. Om jag bara hade råd och ork skulle jag kunna leva på sallad resten av livet alltså, för man kan ju faktiskt ha precis vad som helst i. Blir aldrig tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0