2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åh gud ja! Började jobba som säljare, satt i häkte, jobbade som telefonförsäljare, drack whisky och gillade det. Bland annat.

 

Har du några nyårslöften?
Göra mer saker! Ha mer kul! Njuta av de sista månaderna på Grankan!

 

Bästa köpet?
Helt klart klänningen jag köpte förra helgen! Hade kostat 32 euro, det stod 30%, betalade 3 euro i kassan. TRE! Jag blev megachockad och hon i kassan ba: ”yeeees, it’s real!”. TITTA!

 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin Hännibänni! Såååååå mysigt, men det suger att jag inte ens träffat ungen än. Nästa år däremot blir mer babyboom. En vän här nere ska ha barn, likaså bästis Julia, två av Deas kusiner, två av Åsas barn, vår hyresvärds tjej och säkert nån mer. Hur ska man hinna gosa med alla, undrar jag?

 

Vilka länder besökte du?
HATAR detta mest med hela året. Har bara varit i Sverige, Norge och på Gran Canaria, Spanien. Måste göra en resa snart, annars får jag panik!

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Finns säkert mycket som man egentligen ”borde” gjort mindre eller mer, men tycker faktiskt inte att det är värt att gå runt och grunna över sånt. Ser framåt istället.

 

Bästa minnet från 2013?
Kanske Bråvalla. Och veckan i somras när Julia och Henri var här, det var så fint!

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Megamassa saker! Uppskattar nog mest att jag och Dea har varit kära och lyckliga i ännu ett år. FYRA på måndag. Stört.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har nog varit extremt mycket upp och ner, mer än vanligt. Men glädjen överväger, som alltid!

 

Favoritprogram på TV?
Ser ju inte så mycket på TV, men följer en massa serier på annat vis. Tror Breaking Bad var min favorit i år.

 

Är det något du kommer sakna från 2013?
Om ett år eller så, när jag kanske gör nåt annat och bor nån annanstans, kommer jag såklart sakna hela Gran Canaria och alla fantastiska människor jag lärt känna här.

 

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
SÅ MYCKET! Alla förändringar. Flytta till ett nytt ställe, göra nåt nytt, kanske nytt jobb, kanske plugga, lära mig nya saker, träffa nya människor. Och så ser jag fram emot att träffa min familj och mina vänner i Sverige lite mer, slippa sakna alla så mycket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0