Jag lever!

"Haaaaar inte Linnea gjort något sedan hon åt körv i onsdags eller?" Tänker jag att ni tänker nu. Men jag har faktiskt gjort massa saker! Jobbat och druckit öl med kompisar i torsdags, solat och badat och varit på julfest på jobbet i fredags och sovit och sett film igår. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Har tyvärr bara två bilder från den här helgen? En på två söta bossar och en på en partydansk. Det har varit megaroliga dagar och därför är jag fortfarande lite sliten, men lyckades ändå jobba OCH tjäna pengar idag. Så. Najs. 

Jag har varit hemma i drygt en timme och hunnit städa, ordna med tvätt, fixa mat och andra-advents-mysa till det. Nu är det bara gobben som saknas!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0