Snabba cash



Så här såg det ut från kontoret igår. Den lilla pricken är alltså solen och det är sand från ännu en calima som gör att det ser ut så.

Idag är det vanligt väder igen, så allt är blått och glittrande. Just nu sitter jag och återhämtar mig efter en nästan fyra timmar lång tur som resulterade i ett 6 års medlemskap. Jag har tjänat 600 euro på det och imorgon får jag 120 extra, utöver lönen. Så. Jävla. Najzzzz. Har fått frågor om vad jag egentligen gör på jobbet, så tänkte förklara det en dag. Och mamma sitter säkert fortfarande och tror att jag lurar folk på pengar.....

Men nu är jag slut i huvudet och väntar bara på att klockan ska bli halv fem. Ikväll ska vi handla, städa och återuppta Harry Potter-filmerna. Tjing!

Kommentarer
Postat av: BelleBoo

Åh vilka softa pengar! Japp, väntar på inlägget om ditt jobb :).

2013-02-12 @ 18:35:03
URL: http://belleboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0