Igår

 
Igår gjorde vi (mest Pröpp) en fantastiskt fin och god smörgåstårta, som vi bjöd lite grannar på till både lunch och middag. Vi städade även vårt lilla hem, såg på Solsidan och jag SPRANG och det var underbart. Det gick till och med mycket bättre än vad jag hade väntat mig, eftersom att det var cirka en evighet sedan sist och jag har varit förkyld under denna evighet. Men det gick alltså BRA och jag kanske tar en tur idag också, när jag känner mig färdig med sol och bok. 
 
Ett annat projekt jag utmanar mig själv med idag, är att få upp min kille hur sängen, mata honom med frukost och få honom att gå med på att åka på utflykt till havet. Kan bli svårt... (någon kanske drack lite för mycket whisky igår och somnade kl 04) (troligtvis inte jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0