Kaoset

Vi lyckades hålla oss vakna igenom filmen Cockpit igår och jesus vad bra den var! Svensk film när den är som absolut bäst. Men så fort den var slut somnade vi klockan 23 i soffan. Imorse kände jag mig väldigt utvilad och glad och redo för, mitt än så länge, skrämmande jobb.
 
Nu är jag precis hemkommen och har ännu en dag blivit fylld av tankar och information. Hade tänkt att ta en löptur nu, men jag sitter och plågas av spränghuvudvärk i skrivande stund, så jag vet inte ens om jag orkar ta en promenad. Än så länge har jag ju bara gått bredvid på jobbet, men det börjar kännas bättre och bättre och snart är jag kanske redo att köra på själv, bara jag känner mig säkrare. Då kommer nog mitt stressade huvud lugna ner sig lite grand, vilket vore trevligt.
 
Hade tänkt ge er en liten bild, men min kamera på denna gamla dator har blivit helt störd ibland. Om jag ens har tur att få upp programmet, så är det antingen helt svart eller så ser det ut så här. Inställningarna har ändrat sig själva och vägrar ändra tillbaka.... Irriterandeeeeeeeeeeeeeeee.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Svaren på min frågestund uppe nu, så kolla gärna! :)

2013-01-28 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0