Linnea bakar

Två små människor från Sverige som vi känner, Therese och Anton, är av en slump på semester på Grankan denna vecka. Ikväll kommer dom och Antons syster hit och äter middag och sedan går vi säkert ut och roar oss en sväng. Wok ska det bli till mat och imorse gjorde jag en cheesecake som vi också ska ÄTA. Jag älskar cheesecake. Men denna kaka av ost och annat, vägrade att se fin ut på bild, så därför får ni inte se hur den ser ut.

Annars har jag faktiskt inte åstadkommit så mycket idag. Städat lite, solat lite, läst lite, handlat lite, duschat lite. Jag har lite snor kvar i näsan, annars mår jag BRA. Nu ska jag bara hitta mig ett jobb och sen är livet finfint!


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0