This girl is on fire alltså

 
make a gif picture
Här sitter jag och äter lunch och BELÖNAR mig med en öl. VARFÖR? Därför:
 
1. Jag har tjänat PENGAR (15 euro är mer än inget) på att vara med i en tv-serie, vilket för övrigt var väldigt kul.
2. Jag har skaffat mig en ny VÄN, tjejen som jag agerade statist tillsammans med var supertrevlig och vi har varandras nummer.
3. Jag har fått PROVJOBB! Vet egentligen inte mycket mer än att det är på ett hotell en bit utanför Maspalomas och att det är föräldrarna till Vendelas klasskompis som har hotellet.
 
Denna dagen har alltså gett mig allt det som jag prioriterar högs just nu; pengar, ny vän och jobb. Kan ju faktiskt inte bli mycket bättre? Jag är glad och det känns megabra och nu ska jag belöna mig ytterligare med en timme eller två i solstolen. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
/ MVH STOLT TJEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejjjjjja min byg!

2013-01-23 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0