Tre år av kärlek

 
Den 30 december var det tre år sedan jag blev tillsammans med den här fantastiska mannen. Ända sedan dess har jag varit så jävla kär i honom och älskat honom varenda sekund, och jag ser ingen anledning till varför jag någonsin skulle sluta med det. Det finns ingen som kan få mig att skratta som han, ingen som kan få mig att känna mig så fin och viktig och ingen som kan se så underbart söt ut i mina ögon. 
 
I söndags, på den faktiska årsdagen satt vi snoriga och sjuka i en bil på väg till Stockholm och vi har inte riktigt varit pigga nog för att orka fira denna dag i Sverige. Så ikväll ska vi ut och äta på restaurang och fira våra TRE ÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0