Trött nytt år....




Så här söta var mina två favoritkillar igår. Nu ligger jag åter i vår mysiga säng i Maspalomas! Vi har saknat vårt hem så himla mycket och det är underbart att vara tillbaka. Men jag är dödstrött. Och fortfarande förkyld. Fick så himla ont i öronen vid landningen förut, allt snor trycktes väl ihop i hjärnan. Oskönt. Nu ska jag sova så jävla gott och imorgon vårda vårt hem, ta cykeln och handla, läsa i solen, kanske springa lite och ha någon trevlig middag klar tills min sambo kommer hem från jobbet.

2013 har än så länge bara tagit fysisk energi från mig, men jag tror ändå att det kommer bli ett riktigt bra år, som börjar med obestämt antal månader på Gran Canaria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0