Bättre sent än aldrig, som man säger..

För NU ska jag visa er hur kul jag hade på midsommarafton! Jag befinner mig ju i Eslöv sedan igår eftermiddag och medans Paulina jobbar sitter jag här och catchar upp i internetvärlden. Och jag är ren, len, fräsch och har vanliga kläder på mig. Marken är torr, det finns ingen lera. Jag har sovit ostört och i normal temperatur svinlänge och ätit en helt vanlig frukost. Jag har kissat och bajsat i en toalett, spolat och tvättat händerna med varmt vatten och tvål. Känns. Så. Skönt.
 
Bilder var det ja!
 

Jag firar ju midsommar, enligt tradition sedan några år tillbaka, på Skrabben - en jaktstuga utanför Ishult, utanför Tuna, utanför Vimmerby. I skogen alltså. Det är typ världens bästa ställe att fira midsommar på. Och det är tillsammans med världens finaste människor.


Denna afton innehöll allt. Och lite till. Här är Paulina och Emma på den lilla loppisen och fyndar huckle.

Tommy Tommens.


Paulina blev sjungen för och hissad, för hon fyllde år samma dag! Här är hon livrädd och vill inte visa sin vulva för hela festen. 


Runt lunch.


Jag skulle smygfota Linkan när hon sitter på dasset, men misslyckades.


Här får hon födelsedagspresent av mig!


Vi spelade lite fotboll.


Hade lite femkamp. Med tre grenar.



Prisutdelning.


Skulle plocka blommor. Någon gick in för det. Plockade en träskblomma. Blev blöt.


Lite flygning.


Och massa massa massa dans tills man somnar.
 

Folkens.
 
På midsommardagen händer det minst lika roliga saker - fotbollsmatch och äta flötmat! Sedan dog jag bakfylledöden och orkade inte röra mig. Perfekt midsommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0