Buenas noches

Har precis masserat min hårbotten och ska nu somna in på Deas axel till ljudet av nåt halvkul program. Jag har förresten på mig världens bästa och billigaste BH!!!! 3 euro på Primark. Ska aldrig köpa någon annan bh..
 
Estoy såååååå cansada. Jag är trött, för er som inte kan spanska! Har haft extrem järnbrist och ont i magen de senaste dagarna, om ni fattar vad jag menar.. Mina äggstockar dödar mig långsamt och plågsamt. Men jag tror jag överlever faktiskt, behöver bara sova cirka tre år i sträck.
 
Idag har jag varit på stranden med mamma och sedan åt vi fisk och räkor till middag med vår italienske granne och hans colombianska flickvän. Så. Himla. Gott. Imorgon klockan 05 går mammas taxi till flygplatsen, men det ska vi inte prata mer om för då börjar jag gråta. GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0