Dagens droger

 
Superskön låt som också blev som ett slags soundtrack för min och Paulinas lilla sommar tillsammans. Den spelades verkligen VARJE gång vi lyssnade på radio tillsammans i Vimmerby, vi hörde den på Bråvalla och sedan några gånger i Eslöv. Det måste ju vara ett tecken på nåt? Att vi ska ut hela natten och "get lucky" kanske...
 
 
 
Får. Inte. Nog. Av denna fantastiska sång. Och jag tänker alltid på mamma när jag hör den, för det var hon som introducerade mig för den när jag var hos henne. John Newman har en sjuk röst tycker jag, så blir spännande att höra mer från honom.
 
 
 
Jag älskar den här låten! Och den inledde han med på Bråvalla. Inför minst 40 000 människor. Lite känslor där.
 
 
 
Till slut vill jag visa den här låten från Gardells fantastiska "Torka aldrig tårar utan handskar" (om ni inte sett - SE!!!!!!), som jag hittade på Spotify häromdagen. Den är så jävla fin. Och jag får så fruktansvärt mycket livslust av den, och det är väl fan det bästa som finns? Att bara känna att man vill och KAN leva för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0