Förlåt kroppen, men nu ska vi ha det bra igen!

 
Sedan jag reste hem till Sverige (för typ EN MÅNAD sedan) har jag nästan misshandlat min egen kropp genom alldeles för lite träning, onyttig mat och massa alkohol. Det som mest har tagit stryk är väl magen, som inte alls är som den ska utan mina rutiner, och allra värst är det ju på festival... Men nu har jag i några dagar börjat behandla min kropp med värdighet igen och det känns redan skillnad. Paulina och jag har matat oss med nyttig och god mat, sovit bra och rört lite på oss och sakta med säkert börjar kroppen återhämta sig. Idag gjorde vi banan-havre-pannkakor till lunch och det är fan bland det godaste som finns! Och nyttigt. Och mättande.
 
Och jag kan knappt bärga mig till att få komma hem och handla, laga egen nyttig mat, träna röven av mig, äta mörk choklad på helgerna och bara dricka lite rött vin (det sistnämnda kan vi ju i alla fall låtsas att jag kommer lyckas med). Ska bli så underbart! Heja heja Linnea!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0