Glad, inte glad, glad, inte glad, GLAD!

 
http://picasion.com/i/1VJhc/

Just nu växlar jag mellan att vara så här ledsen och orolig, till att vara superglad och lugn. Det har hänt massa saker här, som jag kanske berättar om en annan gång. Men tack vare vårt underbara besök, Julia och Henri, så mår jag ändå väldigt bra. Vi har det så himla mysigt hela tiden och jag vill typ aldrig att de ska åka hem!
 
Jullans resväska blev lite försenad till Grankan och hon fick pengar att köpa kläder för, så imorse var vi iväg en shoppingsväng. Jag låtsades att jag också hade fått pengar och behövde kläder, och shoppade lite. PÅ REAN! Bland annat tishan på bilden. Det gjorde mig ju också lite gladare. Ikväll ska vi spela kort, äta lasagne och fortsätta megamysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0