HEJA HEJA, nu ska vi träna!

Alltså, jag hade årets skönaste löptur ikväll. Jag har ju inte tränat ordentligt nu på ett tag, det blir ju lite hipp som happ när man har semester, bor i en resväska, super på festival och har mamma på besök till exempel. Men NU jävlar ska jag komma igång som aldrig förr! Det blir lite lättare om man jobbar i lag, tänker jag och har nu bildat ett träningsteam med min sambo. Nu har vi gjort upp en liten plan här hemma som ser ut som följer; måndag - löpning, tisdag - tennis, onsdag - vila, torsdag - löp/cykel, fredag - VIN och lördag, söndag valfritt. Och så ska vi inte äta något snask på vardagar, nyttig och lagom mängd mat. Hur låter det va va va??? Vi kommer bli så jävla smala och snygga, ja å min kar!
 
Åter till min löptur. 30 minuter genom Playa del Ingles med asfet musik i öronen. För er som inte bor i ett turistparadis, så är det så himla motiverande att springa runt bland restauranger, barer och gator fullproppade med turister. Jag känner mig som typ king of the world när jag dundrar förbi, hurtig och svett. Ett litet tips bara, om ni vill känna er som en oslagbar robot när ni löper :)))))))))))))))))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0