Stulna bilder...


Efter kanske sex år av bekantskap, lyckades vi ta den första HELT normala och faktiskt FINA bilden på oss. Borde ramas in och spridas över hela världen.


Jag delade poncho med en nyfunnen och rödhårig vän som heter Emma. Och så slog jag henne blodig! Eller tryckte mitt rödfärgade hår på hennes näsa, vem vet..


Sedan särades vi från vår siamesiska tid genom att Emma slet sönder ponchon. Då fick jag en ny, som hon kvävde mig i.


Jag och en demon?


Dansa, dansa och dricka mintu.


SNYGGASTE MÄNNISKAN I VÄRLDEN.

Andra konstigheter hände, som att äta en väska och kissa i ett liggunderlag.
 
Mitt batteri svek mig ju lite denna vecka (eftersom att (eller ifärschomatt som jag sa när jag var barn och smart) jag glömde laddaren i Norge), så vi tog ganska mycket bilder med Paulinas kamera också, bland annat de häringa woliga. Nu ska jag inte plåga er med fler bilder från vår roliga festival, utan kanske skapa nya minnen att visa en anna dag. Eller bara ligga i soffan och lyssna på en pod. Får se......
 

Kommentarer
Postat av: Links

Ajlavit!

2013-07-02 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0