Svettig tjej säger hej

 
Fast nu är jag visst inte svettig längre, var tvungen att duscha innan jag göttade ner mig i soffan. Löpning blev det idagens i fyrtio minuter, så himla fint. Nu har jag också en fin salamiochbriemacka i magen och ska se på Breaking Bad tills jag somnar. Imorgon är det fredag. Då får vi belöna oss med vin här hemma.
 
Och så ska vi till Maria och Michael och sen uuuuut i Puerto Rico. Har aldrig någonsin varit ute där. Det ska bli lite spännande faktiskt, får se om det slår vårt älskade Playa Ingles. Kanske får panik och skuldkänslor och tar första bästa taxi hem till Saloon...... KUL blir det säkert ändå. CIAO och trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0