Alltså, detta land!!!!!

Jag får inte nog! Tycker ju att jag bor fint på Gran Canaria och har nära till fantastisk natur. Men hela jävla Norge är ju fylld av dessa vacka vyer och jag vill typ aldrig härifrån efter idag. Igår kväll åt vi ju middag och gick en liten sväng i Farsund, där mammas gubbe Roy bor och idag har vi varit runt lite överallt. Gått på tur vid en strand, solat oss (när vi väl hittade lä...) och sedan gått på tur igen. Det har varit superfint väder med sol och denna underbart friska luft som jag saknat. MEN det blåser ju väldigt kallt, fast det gör mig faktiskt inte så mycket. Jag får ju vara i Norge och med min mamma!


Farsund


Einarsneset


Dagens tur på Vonnestien
 
Nu äter vi choklad och dricker rödvin. Imorgon ska jag åka MOTORCYKEL med Roy och så ska vi gå på tur någon annanstans. Jag njuter av varenda sekund, samtidigt som jag fortfarande har massa annat att se fram emot denna semester. 
 
/ Supersupermegaglad tjej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0