FESTEN

Det var alltså Thereses examensfest igår, i Storebro. Det blev ungefär så underbart kul som jag föreställt mig, gånger tio tusen. Fick träffa massor av folk som jag inte sett på jättelänge och lära känna lite nya coolingar.
Tandläkaren! Hon blev superglad för vår present, som var presentkort på Live It, där man kan köpa upplevelsegrejor. 
Akrobatik
Dans.
<3
Alltså jag är så GLAD att den här människan finns i mitt liv och att det inte spelar någon roll att vi inte setts på ett halvår. Det är alltid lika underbart att vara i hennes närhet. Och det är mer än två veckor tills vi måste skiljas åt <3
Trix...
Som misslyckades. Dea faceplantade och har ett svullet ansikte idag.
 
Det var alltså en väldigt lyckad fest med massa mat, massa vin, massa dans och massa skratt. Ville aldrig att det skulle ta slut. Det bästa är att jag kommer träffa nästan alla på fredag igen när vi ska fira midsommar! 
 
Idag har jag ju varit supertrött såklart och sovit mycket. Min fina Julia kom till Vimmerby i fredags, då jag sa hej till henne. Idag fick vi säga hej då. Vet inte när vi ses igen. Vidrigt. Nu ligger jag i soffan i Brantestad och tänker nog inte röra mig så mycket mer idag. Kanske till Vimmerby. Vill ha godis. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0