Tiden går FÖR fort när man har roligt

Innan jag åkte hem till Sverige för semester kände jag mig lite stressad över att hinna med allt, träffa alla och samtidigt ta det lugnt. Sedan intalade jag mig själv att herregud, det kommer inte bli stressigt, jag har ju en hel månad på mig! Nu sitter jag här, med en vecka kvar i Vimmerby, två veckor kvar av ledigheten och är vadå? Precis, inte alls lugn, utan STRESSAD. Men det går tydligen inte att komma ifrån i min lilla värld. Jag har i alla fall snart fått träffa alla fina vänner, fått gå på roliga fester, träffa massa släkt och familj och samtidigt tagit det lagom mycket med lugnt. Och snart får jag även fira midsommar och gå på festival. Det är ju egentligen helt perfekt. Och som vanligt är det alltid skönt att komma tillbaka till vardagen, så jag längtar också lite tills att komma HEM till Gran Canaria. 
 
Här är lite av det som hänt de senaste dagarna!
 
 

Jag fick ju som sagt äntligen äta BLODPUDDING, och det med PAULINA. Kan inte bli bättre! Eller billigare.

Igår åkte vi ut till den här mannen och grillade ännu en fantastisk middag. Som vanligt när jag är i sällskap av Alfred, Paulina och Dea, skrattar jag så att magen kniper. 
Fia Fioooo!
 
Sedan tittade vi lite på älgera, åt glass, spelade fotboll och hade det allmänt roligt. Till knotten kom och åt upp oss, då åkte vi in till stan<333333
 
Ikväll kommer INA till Vimmerby och då blir det tjejhäng på stan med kanske lite vin :))))))))))))))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0