Äntligen lördag!

Och sol! Har stekt min kropp lite på förmiddagen och sedan åkte vi med vår hyresvärd Ruben och hans flickvän Vanessa och åt lunch. De är ju kanarier och tog oss till en nyöppnad liten restaurang där de har fantastisk kanarisk mat och det var så himla mysigt. God mat och trevligt sällskap som vi absolut ska umgås mer med i framtiden.

Ikväll blir det barnvaktning på två håll. Nu har vi grannbarnen hos oss och snart ska Dea till familjen Waxhammer och passa lite barn. Jag stannar nog här i soffan resten av kvällen, ser på Melodifestivalen, lite Girls och äter nåt jävligt gött.

Imorgon ska jag ta min bok och dra till stranden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0