Det ska va gött å leva

Igår var en lång, ansträngande men väldigt bra dag. Superfint väder och trevligt men lugnt på jobbet. Fick bara en tur, som jag till slut lyckades få deal på. Så jävla skönt. Kollapsade nästan av lättnad efteråt och tog ett glas rödvin med roliga kollegor, innan jag tog bussen hem. Då gick vi på middag till våra underbar grannar Kennet och Agneta, åt underbar mat och hade det allmänt underbart. Klockan tolv var jag död. Somnade och vaknade glad och pigg imorse. Runt klockan tio gick jag och handlade lite till frullen och redan då var det säkert över 25 grader! Fantastico. Här kommer lite mobilbilder från dagen så här långt!
 


Jag gjorde några slags havrepannkakor till frukost idag. Havregryn, banan, ägg, honug och lite annat. Så himla gott och faktiskt nyttigt!

Sedan åkte vi till ett av de finaste och absolut största hotellen här, Costa Meloneras, och la oss i varsin solstol. Kanske inte helt tillåtet, men det är alltså så enormt område att ingen kan märka något. Vi badade i en av de tio poolerna, läste och hade det gött. Och ja, de har sand bland solsängarna. På ett område i alla fall...
När vi solat färdigt åkte vi hem och åt uppvärmd lasagne med pimientos - såååååå häääääääär gott!
 
Nu chillar jag i soffan och mannen bakar bullar. Ikväll blir det tennis, middag och säkert en drink eller två.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0