Snor i näsborren

Tjenis penisar! Inatt blev jag helt plötsligt förkyld. Det svider i halsen och jag har varit snorig i högra näsborren hela dagen. Jag har hört att det bara rinner i en näsborre åt gången och att det byts typ varje kvart. Jag har kanske haft rinning varannan kvart, men BARA i höger. Märkligt. Och framför allt jobbigt att vara förkyld överhuvudtaget.. Jag hoppas verkligen inte att det blir värre för det orkar jag fan inte.

Det har i alla fall varit en jättelugn dag på jobbet, men soligt och gött så jag ska väl inte klaga. Kom hem rätt sent ändå och vi var då tvungna att åka iväg och fixa lite med Deas jobb. Jag var ju vrööölhungrig, och lyckades gnälla till mig en restaurangmiddag. Vi tog första bästa och hamnade på en jättemysig tapasbar där det jobbade världens gulligaste gubbe.

Nu ligger jag i soffan och njuter av att det är onsdag kväll! Älskar den här tiden lite faktiskt. Det mesta av veckan har gått och man kan börja se fram emot helgen, som faktiskt är ganska nära nu. Och i helgen är det påsk! Och det ska bli varmt! :)))))))))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0