Stressig påskafton

 gif

Det blev ingen mer film igår heller. Min lins började protestera i lilla vänsterögat och när jag tagit ut den, tvättat bort sminket och borstat tänderna ville jag mest bara sova. Klockan 22:30 fick jag med mig mannen upp i sängen, så imorse kände jag mig lagom utvilad och pigg klockan 8! SKÖNT! Sedan dess har jag diskat och fixat lite här och där, nu ska jag gå och handla. När Dea kommer hem ikväll tänkte jag, förutom att servera en massa mat såklart, ha städat, tvättat, solat och kanske pyntat med någon påskig blomma. Vad tror ni om det vaaaaa???

Nä, nu ska jag vandra iväg i värmen med min kånk och plånboken i högsta hugg. GLAD PÅSK KOMPISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0