Sunday utan sun

 
Ja, jag hade ju alltså tänkt att tillbringa min dag på stranden idag. Lämnade hemmet i lite halvklart läge, med hopp om att det skulle springa upp. Det gjorde det inte. Och det blåste kallt så det var faktiskt inte alls trevligt på stranden. Jag satte mig ändå och läste och kollade på surfare en stund, med kläderna på(!), innan jag vandrade hemåt igen. Resten av dagen fick istället bestå av film, mat, mer film, löptur och mer mat. Helt okej det också, och stranden finns ju förhoppningsvis kvar nästa helg.
 
Måndag imorgon igen. Känns sådär just nu, men det blir nog bra. Sålde ju inget förra veckan, så är lite extra taggad på det i alla fall. Men först ska jag sovaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0