Blaha blaha

 
Ännu en arbetsdag i paradiset är avklarad. En ganska dålig dag faktiskt. Jag blir så jävla trött på folk ibland. Vissa dagar är det underbart att jobba med människor, men idag var det bara svårt och tröttsamt..
 
Men nu ska vi inte tänka mer på det. Det var sjukt varmt i Arguineguin på förmiddagen idag. Vädret är lite fram och tillbaka hela tiden just nu, men det börjar absolut bli varmare, speciellt på nätterna. Svettelisvett, säger min kropp när jag ligger och söver.. Min hals svider fortfarande lite, så jag har inte rört mycket på mig denna vecka. Men jag ska nog trotsa kroppen imorgon och träna en sväng.
 
Nu måste jag fixa lite med maten, för snart kommer Ebba hit och ska äta med oss! Kanske kan visa något resultat på det senare. PÖSS HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0