Deklaration, mat och jobb

Min kära hemmafru till pojkvän har skapat denna underbara sak ikväll, med HEMMAGJORD vaniljsås! Jag var och träffade Ebba en sväng också, men då var jag så mätt att jag bara orkade dricka apelsinjuice. Passade ju perfa med äppelpaj när jag kom hem då :))))))))) Deklarerat har jag gjort, samtidigt. Det tar ju bara tre sekunder, men nu är det gjort och i juni passar det ju underbart med 10 683 kr in på kontot!

Anledningen till att jag var så mätt förut var DET HÄR, som vi åt till middag. Också skapat av Dea. Behöver jag säga att det var himmelskt gott? NEJ. Det syns väl?!
 
Och anledningen till att min kille är hemmafru och har varit de senaste veckorna är att han faktiskt inte har haft något jobb. Bossen Timmy med familj ska tyvärr flytta hem till Sverige i veckan och Dea har alltså haft en väldigt välförtjänt "semester" och tagit hand om hemmet i ett par veckor. Det har ju varit skönt på sitt sätt, men på torsdag ska han med till mitt jobb och testa på att vara säljare på Voyager! KUL tycker vi och hoppas att det går bra, så vi kan bli asrika :)))))))))))))))))))))

Kommentarer
Postat av: Julia | Vardag & träning på västkusten

Wow, ser fram emot att bli bjuden på detta när vi kommer på besök allts :-D

Svar: åh ja vad vi ska äta gott! :)
lells

2013-05-08 @ 03:59:02
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0