Pridefestival

 
Sedan förra helgen har det varit Gay Pride Festivaaaaal här i Maspalomas, så ön har varit superduperfullproppad (mer än vanligt) med massa söta bögar, transor, flator och allt däremellan. Det finns ett shoppingcenter här som heter Yumbo och det är lite av gaymetropolen på Gran Canaria och där (+ resten av Playa Ingles) har det varit massa fester hela veckan. Idag var det slutparad och det ville vi såklart se. Men det var så stört mycket folk och vi stod ganska dumt till, så vi såg inte så värst mycket. Varmt var det också, så vi gav upp efter en stund. Några bilder blev bra ändå, även att jag knappt såg vad jag fotade.
 
Min kropp vägrar fortfarande att må bra och jag blir så jävla ledsen på det! Mitt huvud vill så mycket mer än kroppen. Somnade supertidigt igår, sov bra och länge idag och när jag vaknade mådde jag sämre. Hur är det möjligt? Förhoppningsvis orkar jag ta mig ut ikväll ändå, och ha lite roligt utan alkohol och trots sjukdom. HEJA LINNEA OCH HENNES FÖRBANNADE FÖRKYLNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0