Så här vill jag göra med mitt huvud idag

 
Sedan klockan 9 imorse har jag haft ONT i huvudet, sedan har det bara fortsatt HELA dagen. Jag har gjort allt jag bör; druckit vatten (extra, extra mycket), ätit mat, tagit värktabletter och nu efter jobbet sov jag en stund. INGEN SKILLNAD. Och jag förstår inte vad det är för fel? Nu har jag precis vaknat och ska äta middag snart, och sedan har jag fan lust att gå och lägga mig igen.. Orkar inte med mitt huvud idag och förstår verkligen inte varför det envisas med att göra ont?! Har varit spyfärdig av smärta vissa stunder.. 
 
Nog om det! Ville bara gnälla lite.. Det enda positiva idag är att jag fick en deal! Jag vet inte riktigt hur jag lyckades, i detta tillstånd, men de sa ja till slut och jag har tjänat bra med pengar! Nu ska jag försöka äta mat och hålla gubben sällskap och se på tv resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0