Zupercyklar'n

Det är jag det!
 
Jag har alltid älskat att cykla, men nu de senaste månaderna, tyvärr glömt bort hur kul det är. Hatar spinning dock, jag måste cykla ute och komma framåt. Men ikväll tog jag mig en runda med min hoj och det var så himla skönt och det är skitbra för min rygg. Jag tänkte försöka börja göra det lite oftare, en gång i veckan eller något. Idag cyklade jag inte så långt, kanske 7 kilometer, men det fick räcka. Jag är ju en ganska ovan cyklist numera plus att det började bli lite mörkt och jag var på en väg utan lyse.
 
MEN! Jag har lite reflexer på min cykel och en ascool hjälm, som ni ser ovan. Det är inte vilken hjälm som helst...
http://picasion.com/i/1TJqx/
Den har ett lyse som kan blinka också!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0