Torsdag, fredag, lördag

Torsdag kväll regnade det som sagt massor! Men inte i Las Palmas, där vi myste runt i gamla delen med Ruben och Vanessa. Det är någon torsdagsgrej då massa små barer har en tapas och en öl för typ 2 euro, så vi gick runt och åt lite här och där. Middag för två, typ 20 euro. Ganska gött. Några minuter efter att denna bild togs fick Dea fågelbajs i håret. HAHA!
 
Igår fick jag deal och jobbade ganska sent, men efter det drog jag till Maria. Vi åt allt detta supergoda till middag, drack vin och champange, såg på film och skrattade och pratade halva natten.
 
 
Idag var jag tvungen att gå upp lite fööööör tidigt och ta bussen hem, för vi skulle åka och besiktiga scootern 45 minuter härifrån. Det gick bra och vi fick även se mer av superfina Arinaga, ska visa massa bilder sen! Nu är jag superslut och vi tänkte äta och se film resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0