Wutiner som jag ska bli bättre på

  • TRÄNA! Springa, cykla, gå, gymma, spela tennis.
  • LÄSA! Helst lite varje kväll, men absolut mer än bara i solstolen på helgerna.
  • UMGÅS! Träffa fölk i veckorna, efter jobbet, fika en timme, gå en sväng, åka till en affär, sitta i en soffa. Ta vara på de vännerna jag har här och umgås med någon annan är min sambo (OBS! inget fel på honom)
  • FIXA! Jag påverkas nog mer än vad jag tror av oreda och allmänt rörig omgivning. Jag mår bättre om det är städat, diskat, tvättat och i ordning. Så är det bara.
  • JOBBA! En rutin som är svår att undvika såklart, men jag ska verkligen satsa mer på att ta vara på jobbet, kämpa stenhårt varje dag, ha så kul som möjligt och sedan gå därifrån och göra något annat. Släppa det.
  • FOTA! Ett av mina största intressen som jag egentligen är sämst på att verkligen göra. Måste ta tag i det, komma ut ur huset och bara ta bilder. Ska väl inte va så svårt?!
Okej, det här var mest för min egen skull, men nu vet ni också!
 
 
FÖR ÖVRIGT! Om en månad är det julafton och jag kommer garanterat INTE få någon snö då. Känns konstigt. Men ska absolut se till att ha mysig stämning här ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0