En lizta

Vilken dag är det idag?
Söndag 20 oktober.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Alltså är jag dum i huvudet som inte vet vad en emoji är? Googlade i alla fall och tydligen är det någon slags smiley. Och jag förstår inte hur jag skulle kunna få in en sån här, men jag skulle väl vara typ en glad?

Vad ska du göra ikväll?
Vet inte exakt. Men antagligen ligga i soffan, äta chips, se på tv. Kanske ta ett bad!

Säg ett bra uttryck:
"Ka faan lissom?!" säger min fina och väldigt trondheimska vän Maria ofta. Gillar det.  

Vad blir du glad av få höra att du är?
Klok, som min kära mamma nog är bäst på att säga till mig. Och rolig, som folk kanske inte säger så ofta, men uppenbarligen tycker om dom skrattar när jag skämtar.

Visa en bild du inte minns ha tagits:

 

Vem saknar du?
Åh. Saknar ju majoriteten av alla människor jag känner hela tiden. Men just nu saknar ju allra mest den personen som gör mig lite bättre, killen som jag älskat i snart fyra år. Nästan bara en vecka tills Pröppen kommer hem!

En bild på något som är asbra att ha:


Yatzy, tända ljus och rödvin

Vad är du bra på?
Springa, äta, tänka

Vad vill du ha?
Nya converse!

Vad tycker du är roligt?

Det här:



Vad är du dålig på?
Att steka pannkakor. Och när det går dåligt och dom blir trasiga, blir jag förbannad och det går ännu sämre. Tycker om att äta pannkakor, dock.

Hur ser du ut när du är nyvaken?

 

 

Vem är du kär i just nu?

 Charlie Hunnham. Förutom min kille Dea, då.

Vad var det första du snodde?
Tror faktiskt aldrig att jag har snott nåt? Vad jag kan komma ihåg i alla fall.. 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Köpa nya convese.

Vad bävar du inför?
Nästa stora jävla steg i livet. Att flytta från Gran Canaria, styra med boende, jobb, plugg, inte veta hur det blir osv. Jobbigt, men också lite spännande.

Vad händer i helgen?
Nu är ju helgen snart slut va. Men det som har hänt är att jag har festat och haft kul, chillat och sett på film och idag ska jag till stranden med Erik och Maria.

Vad var det senaste du skrev i Word?
En översättning från engelska till svenska, på lite material till jobbet. 

Vad ska du göra på höstlovet?
Nu känner jag mig sjukt gammal. Har ju inte riktigt höstlov längre va.. Men det är väl nångång i november och tror kanske att det är den veckan som pappa och Åsa kommer hit! Så ska mysa sönder med dom!

Vad läser du nu?
Åh ångest! Läste ut tredje "Femtio nyanser"-boken för ett par veckor sedan och har sedan dess inte HAFT TID att ta en ny bok och börja läsa. Skandal. Kanske borde göra det ikväll...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0