En vecka

Måndag. En ganska lång och tyvärr sysslolös dag på jobbet. Har ändå haft det ganska trevligt och Maria och jag har gjort en lista på saker om vi ska göra innan jag flyttar härifrån. Efter "jobbet" tog vi ett glas vin och skrattade lite innan jag åkte hem, åt mat och blev superslut. I det tillståndet är jag nu och bättre blir det inte. Ska duscha min kropp och sedan försöka hålla mig vaken några timmar till med hjälp av Modern Family.
 
Om exakt en vecka är min kära kille vääääääldigt nära mig och vårt hem. Längtar ihjäl mig. Men under de här veckorna har jag i alla fall märkt att jag har många andra fina människor runt omkring mig, och framför allt fint kvinnofolk, som ju faktiskt är väldigt viktigt att ha!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0