NU KÖR JAG!

 
Detta finns nu i min mage. Igår kväll hade jag tacos och chokladtårta i min mage och minnen av en mysig kväll med Marlene, Sofie och Emelie i min hjärna. Efter en kväll i Vecindario hade jag även två linnen i en påse, men pga av dåligt minne är de kvar hos Malle.. Så ikväll får jag återigen öppna garderoben, få panikångest och hata varenda sak som finns där i. På något vis kommer jag ändå lyckas klä mig, bli nöjd och ha kul med normänn. 
 
DET ALLRA BÄSTA I MITT LIV NU! Efter ett långt jävla uppehåll och mycket förvirring har jag nu hittat tillbaka och fick första dealen för säsongen igår! Andra kom idag. Är. Så. Glad. Nu är jag helt säker på att det kommer bli en svinbra vinter, med stenhårt jobb och därmed mycket pengar. Längtar faktiskt redan till måndag.................
 
Men först ska jag som sagt ha lite kul utanför jobbet. Dricka öl, dansa, sola, bada, sova, chilla, mysa, pysa osv osv.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0