Sista lördagen som ensamstående

 
Min lunch idag bestod av en fantastisk macka av mörkt bröd med ost, stekt ägg och en underbar tomat. Alltså, jag vet inte hur många som faktiskt har smakat en kanarisk tomat, men ni som har det fattar vad jag menar. Jag började ju tycka om tomater när jag var i Brasilien för där var de så jävlans goda, men på Grankan är de nog ÄNNU godare. UNDERbart.
 
Idag var jag supereffektiv mina första vakna timmar och städade, fixade med tvätt och ordnade till vårt buskage. Sedan tyckte jag att jag var värd lite chill, så la mig i solen och lyssnade på pods. NU är det molnigt och jag vet inte vad jag ska göra. Kanske dra och köpa vin........................ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0