Alltså, har glömt hur skönt det är med en "vanlig" lördagskväll



Igår skulle det väl egentligen ha blivit fest, men det blev inställt så vi bara myste ner oss hemma istället. Det gjorde faktiskt ingenting alls, eftersom att det blev ganska mycket fest i fredags och det ju är fruktansvärt skönt att bara vara i soffan. Har tyvärr lite grand glömt det, hur tragiskt det än låter. Även om vi inte festar loss varje helg, så sitter vi ju oftast ute och dricker vin, spelar yatzy och pratar tills vi somnar och sedan vaknar med ont i huvudet. Det är ju såklart också superkul, men det var väldigt skönt att bara ligga i soffan, se på film, dricka cola, äta choklad. Och sedan somna och vakna aspigg klockan 9. 
 
Det allra (och kanske enda) tråkigaste i mitt liv just nu är att min älskade vän Maria ska flytta från Gran Canaria. På tisdag. Mitt hjärta sprack lite när hon sa det i fredags, för hon är verkligen den finaste och närmsta vännen jag har här. Men bara jag får hänga med henne på stranden lite idag, så ska jag förhoppningsvis klara mig ett tag. Sedan får jag hälsa på henne i Alicante!

Kommentarer
Postat av: Julia | Vardag & träning på västkusten

SV: Jaa du, det blev så när Dea skickade den. Dock har han gjort om den nu och gjort den mindre - men Henri har inte hunnit fixa de ännu :) SNART är allt i sin ordning igen!

Svar: ah okej, vad bra ju :)
lells

2013-09-08 @ 19:33:30
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0