Den 9 mars drar vi!

 
Vi har länge pratat och funderat över när vi ska flytta från den här ön och nu har vi helt plötsligt bokat flygbiljetter! Det var så himla billigt och det känns skönt att ha ett slutdatum på den här tiden. Så den 9 mars 2014 flyger vi till Malmö, Sweden. Då är planen först och främst att jag ska till Eslöv och träffa min bästisar. Sen hem till Vimmerby och få lite ordning på livet. Efter det blir det nog lite jobb, lite plugg och lite allt möjligt. Vill ju resa någonstans också. Vi får se. Det är ju ganska långt kvar och jag ska försöka fokusera på nutiden. 
 
Men jag har tänkt mycket på framtiden på sistone. Vad jag vill göra, vart jag vill åka, var jag vill bo, när, hur, varför och så vidare i all oändlighet. Ibland är det jobbiga tankar, men oftast känner jag bara att det är så fantastiskt hur mycket möjligheter jag har just nu. Att jag kan göra precis vad som helst. På ett sånt där spännande vis ÄLSKAR jag att inte ha en aning om hur livet ser ut om ett halvår. Eller ett år. Eller tio år. Jag vet inte alls hur det kommer bli när jag flyttar härifrån, men jag vet ungefär vad jag vill göra och det räcker.

Kommentarer
Postat av: Lotta

OJ OJ OJ OJ WAAAAAAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-09-11 @ 13:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0