Orkar inte mer probleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

Alltså. Nu får det snart vara nog. Små problem. Stora problem. Allt händer. Allt stör mig. Ingenting går riktigt som jag vill. Ingenting är riktigt kul. Sitta häkte. Inte få lön. Inte ha jobb. Har inga pengar. Vi lånar ut pengar vi inte får tillbaka. Dator går sönder. Moppe går sönder. Får jobb. Hatar jobbet. Skattepengar kommer inte in. Bilder från hela sommaren är borta från min dator. Mitt bankkort fungerar inte, måste vänta en vecka. Får parkeringsböter. Har inga pengar. Cykeln går sönder. Tre (av fyra) vinglas går sönder på två veckor. Dator går sönder ännu mer. Ikväll funkar det inte att ladda upp bilder på bloggen. En sån liten sak irriterar mig till tusen. Bara för att jag redan har haft en miljard såna små problem den sedaste månaden. 
 
Jag vet att detta låter sjukt bittert, men ibland orkar jag inte vara positiv när så mycket går så fel på så kort tid. Men, som alla andra dagar, så tänker jag att det nog vänder snart. 
 
Och fokuserar lite på saker som gör mig glad i allt detta:
- Big Bang Theory och andra saker på tv som får mig att skratta
- Att jag är kär i en kille som är kär i mig och att vi bor tillsammans
- Solen som skiner varje dag
- Att jag faktiskt HAR ett jobb och att jag FÅR
- Alla människor som jag saknar, som saknar mig och som jag i sinom tid får träffa
- Alla vänner som jag har här på Grankan
- En mogen mago som nu ätassssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Tzetze

Åh!! Du vet att hela sumseven hejar på dig!
Du har så många gånger sagt att jag är stark men kom ihåg att du är lika mycket starke Adolf!!! <3

2013-09-06 @ 09:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0