Semester!

 
Det blev inte riktigt som vi tänkt oss igår. Cheferna på jobbet bestämde sig för att stänga linjen där uppe nu över sommaren. Det har ju varit ganska dåligt hela vintern pga allt som hände i somras och nu är ju säsongen ändå typ slut. Så det betyder att jag helt plötsligt gjorde min sista presentation (någonsin?!) och att jag fick extra lång semester! Skulle bara ha jobbat nästa vecka också, så det blev ju inte stor skillnad för mig, lite jobbigare för andra såklart. Men allt löser sig! 
 
Vi bestämde oss då för att vara kvar i Arguineguin, köpte hamburgare och drack öl och dansade halva natten. Det blev en helt underbar personalfest av allt, och det var så himla kul. Och lite sorgligt, för det är många som åker nu, som jag kanske aldrig kommer träffa igen. Hatar sånt. Men idag är jag glad (och bakfull) och börjar ladda för nästa festlighet. Dea är och handlar mynta.................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0