Sista kvällen i juli

 
Igår kväll var jag ute och gick med mina tunga ben. Rastade lilla (nej! han är jättestor!) Bossen också, en av få hundar som jag inte är rädd för. Han är alltså så superlugn och snäll att inte ens JAG är rädd. Hästarna är jag inte lika mycket kompis med, men dom står mest där inne och glor, så det går bra. Åh.. kommer sakna Skåne ju! Och mitt lilla hem här ute på landet. MEN, internat i Trosa blir minst lika bra!
 
Nu är det augusti. Idag ska jag nog vila benen helt, så jag orkar springa (och jobba) i helgen. Idag är jag helt ledig, enda dagen på hela veckan! Har sovit ut, ätit ägg och bacon-frukost, läst och lyssnat på Mando Diao. Sen ska jag hänga med Julia och Paulina resten av dagen. Ta tåget till Malmö, äta gott, dricka en (kanske två) öl och snacka skit. BRA FREDAG.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0