Jullov!


Igår var sista dagen i skolan för det här året. Eller egenltigen idag, men eftersom att mamma och Lasse kom upp till skolans julbord så åkte jag med dem hem igår kväll. Sorgligt men skönt.


Här är nästan hela min fina klass ♥ Alltså, saknar dem redan såååååå häääääääär myckeeeeet. Vet inte hur jag ska klara tre veckor?!


Vi åt alltså JULMAT! Värsta asgrymma megagoda julbordet var det och jag åt tills jag mådde illa såklart. 


Lite dans runt granen.


Och sedan var det show! Massa fin musik, lite tal och dikter och sånt.
 
Efter det åkte vi alltså hem till Vimmerby med massa packning, vemod och förväntan. Längtar redan till januari, men har samtidigt massa bra saker inplanerat på lovet, så det kommer ju gå megafort. Träffa massa fina vänner, mams, paps, bruschan och hela släkten. Och så får jag ju fira JUL, äta MAT, dricka glögg och JULÖL och ÅKA SKIDOR osv. Kommer bli skitbra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0