Mitt musikår


Spotify har ju en himla rolig grej nu, där man kan se hela sitt musikår sammanfattat. Jag har varit lite till och från med Spotify i år, mest pga av telefonstrul hit och dit som gjort att jag inte haft Spotify på telefonen alls.
Men lite så här har det sett ut ändå:


De låtar jag lyssnat mest på. Tydligen. Känns inte som att det stämmer alls.


Det här känns dock som att det kan stämma himla bra. Helt omedvetet lyssnar man nog på musik efter mood efter årstid efter väder osv. I detta land i alla fall :))))))))))))) (är SÅ jävla trött på vädret idag!!!!!! blev lika lycklig över två centimeter i lördags, som jag är regn-och-blåst-deppig idag....)
 
De genrerar? genres? genreor? genrers? som jag har lyssnat på mest. Inte så oväntade siffror.
 
HÄR kan man kolla sitt eget musikår!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0