Slut för den här gången

Min fina familj och släkt efter att vi genomfört vårt traditionella träningspass på juldagen.
 
Jag är slut. Orkar typ inte prata med folk längre pga varit social 24/7. Mer än 7 till och med! 10! Vistelsen i Vimmerby är också slut, för den här gången. Det har varit fint, men intensivt och lite påfrestande. Nu är jag hos pappa och imorgon åker vi äntligen till fjällen. Ska. Bli. Så. Skönt. Ska i och för sig bo ihoptryckt med 14 stycken personer och en hund, men tänker att det blir bra ändå. Ska ju åka massa skidor också. Och sova. Och läsa. Och springa? Kan man springa när det är -20? Det märks. Vet inte hur bra internet jag kommer ha där uppe, men vi hörssssssssss. Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0