Snart ska Linnea få resa, woho!

Jag har tjatat ett tag nu om att det var så länge sedan jag reste! Nu när jag lever på lån och så tyckte jag tydligen att det var läge att ta tag i den abstinensen. Se här vad mycket KUL jag ska göra på platser jag inte har varit på typ! 


Nästa söndag åker jag alltså till Vemdalen! Med pappa och Åsa och heeeeela hennes familj. Ska vara där i en vecka och ba åka skidor och mysa och chillllllllllaaaaa. Har inte åkt skidor på megalänge?! Ska bli fint. Är alltså där över nyår och ska inleda 2015 i Sälen med Therese, har jag tänkt.


Vilket jävla år det kommer bli för övrigt, tror jag! På sportlovet i februari åker jag ju sen då med Hanna och Martin till mitt älskade Gran Canaria. Ska hälsa på finisar, sola, bada, äta tapas, dricka öl, vin, mojitos, sangria, tequila osv. Vi längtar ihjäl oss såklart.


Sedan ska vi på klassresa (en resa med klassen alltså, inte förflytta oss i samhällets sociala skikt) till Polen. Min bästisklass och två fina klasser till ska besöka Auschwitz och något mer koncentrationsläger tror jag? och chilla runt lite kanske i några dagar. PEPP!

AAAHHHHHH OCH SEN, på påsklovet tänker jag hälsa på min bruuuur. I Linköping? Nej! I KENYA! I januari drar nämligen Edvin till Nairobi där han ska plugga hela nästa termin. Så jag tänkte åka dit och hänga med honom och kanske se några djur som inte är instängda på Kolmården, heh. Kan bli ganska kul kanske. Lite pepp så där. (obs! ironisk DÖR av PEPP såklart)
 
Och efter det har bara halva året gått, så ni kan ju tänka er så himla bra det kommer bli alltså. Har ingen aning om var jag kan tänkas hamna eller vad jag ska göra när jag är färdig i Trosan. Panikångest och megalycka på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0