En sån där perfekt ledig dag

 
Här har vi gänget + Dea! De bor inte hos oss, såklart, men på hotellet precis bredvid. Perfekt ju! Idag har vi strosat runt i Playa del Ingles, ätit lite lunch och hängt lite hos oss. Det har varit molnigt och nu öser regnet ner. Tråkigt för turisterna, men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt...
 
Just nu har vi lite siesta, jag dricker rödvin och förbereder ett bad. I badkaret. Om några timmar ska vi svida om till middagen på Garbo's. Ska bli skitkul faktiskt, och jag ska ta med mig kameran! Trevlig lördag, mis amigos!
 

Kommentarer
Postat av: sofia berg

Åhh, Garbo's är ju bara så bra och treevligt. Har varit där ett parggr och är de musik man tkr om är se riktigt gött ju.

Svar: åh kul! vi har inte varit där innan, ska bli spännande :)
lells

2014-02-15 @ 17:35:03
URL: http://sofiareserrunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0