TITTA HÄÄÄÄÄÄR!

 
Ja. Det är sant. Linnea Ericsson har hål i öronen. Igen. Hade det nån gång i min barndom, men det blev infekterat eller nåt så sket i det. Men IDAG var visst dagen då jag försökte igen. Har funderat på det en stund och tänkte att jag kanske blir lite lite snyggare med örhängen? Just nu är det små hjärtan med röd pärla i (det enda som fanns såklart) så känner mig kanske inte jättesnygg och mest som 10 år. Men om en vecka kanske jag är snyggare, om jag hittar några fina hängen?! Tänker mig typ en liten enkel ring i silver... 
 
I övrigt har jag verkligen haft en megabra dag, helt utan speciellt mycket sällskap, och det älskar jag kanske lite för mycket ibland.. Har legat och solat, läst och lyssnat på pod de första timmarna, innan jag svettade vidare (har varit megavarmt!) till hålgörare och även frisör. Därav det platta, men ooohh så lena och fräscha håret. Känner mig som en helt ny människa. Lite svettig fortfarande bara. Så därför ska jag duscha nu. När bubben kommer hem ska vi vardagslyxa till det och äta middag på restaurang! 

Kommentarer
Postat av: Anders

Välj gärna guld det är säkrare för den som har allergi av något slag.

2014-02-26 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0